sobota, 22 kwietnia 2017

Train station


Mod: Adrian Królikowski



Cześć wszystkim!
Dziś mam dla Was zdjęcia ze słonecznego dnia i pięknego zachodu słońca - jak na tę porę. 
Jest to sesja z Adrianem (moja pierwsza sesja z modelem!). Z naszym spotkaniem były pewne problemy, ponieważ pogoda ciągle nam nie dopisywała, ale w końcu się nam udało, pomimo zimnego wiatru.
 Adrian jest chłopakiem jak najbardziej uśmiechniętym, sympatycznym i do tego bardzo fotogenicznym! Pomimo, że to była nasza wspólna współpraca, myślę, że bardzo dobrze się dogadywaliśmy i rozumieliśmy. Nie ukrywam, że kiedy umówiliśmy się na zdjęcia bałam się, że nie podołam temu wyzwaniu, ponieważ (jak wcześniej wspominałam) nie miałam wcześniej styczności fotografować mężczyzny. 
Nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia naszych wypocin! 
Mam nadzieję, że są godne uwagi i Wam się spodobają!
PS. Zapraszam na sesje wiosenne! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Estera Takes Photos , Blogger