piątek, 14 kwietnia 2017

Between blocks


Mod: Klaudia Marchewka
Make-up: Salon Kosmetyczny "Pattie" - Patrycja Morawiecka


Cześć! 
Dziś mam dla Was nową sesje, w której miałam okazję poznać przemiłą i piękną Klaudie. Dziewczyna ma mnóstwo pomysłów na siebie oraz coraz częściej próbuje swoich sił w pozowaniu do sesji zdjęciowych :) Napisała do mnie, bo chciała stworzyć dość zwykłą, ale jednak wyjątkową sesje, w której będzie na tle budynków. Razem wybrałyśmy ubrania, jednak ja postawiłam na dość mocny makijaż, którym zajęła się niezastąpiona Patrycja! Jeszcze raz bardzo Ci dziekujemy!
 Nie przedłużając zapraszam do oglądania! ♥
Ps. W najbliższym czasie dalej będą przypominajki ze starymi zdjęciami.














15 komentarzy:

  1. Wow, Klaudia to naprawdę śliczna dziewczyna! Sesja niby zwykła, ale jednak ma coś w sobie, że nie chce się oczu oderwać. :)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde! Mega wyszły te zdjęcia :) Ahh... Makijaż powala na kolana :D Myślimy, że niejedna dziewczyna chciałaby mieć taką sesję zdjęciową ^^ Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż <3 i te zdjęcia nic dodać nic odjąć <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie to swiatczy o dobrym fotografie, codzienna stylizacja, codzienna aranzacja, a zdjecia bardzo udane i zdecydowanie zachwycajace :)
    gratulije swietnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. 😊 bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre zdjęcia, ciekawa uroda, makijaż świetnie wykonany - wszystko na plus! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Estera Takes Photos , Blogger